دنیای امروز...

عشق پاک یعنی ...

مخاطب خاص نداریم،ولی دل که داریم...

دلم به حال پسرک سوخت

وقتی گفتم:کفشهایم را خوب سیاه کن...

گفت:چشم آنها را مثل سرنوشتم سیاه خواهم کرد...

دست بر دلم نذار!!

میسوزی...

داغ خیلی چیزها به دلم مانده است...!

بعد از سالها دخترک کبریت فروش را دیدم

بزرگ و زیبا شده بود...

به او گفتم کبریت هایت کو؟

میخواهم این سرزمین را به آتش بکشم!

خنده تلخی کرد و گفت:

کبریت هایم را نخریدند...

سالهاست تن میفروشم...میخری...؟!!

کودک فال فروشی را پرسیدند چه میکنی؟

گفت:به کسانی که امروز در حسرت دیروزند،

آرزوهای فردا را میفروشم...

گفتی تا انگشتهای دستتو بشماری برگشتم

کجایی ببینی از مردم شهرانگشت گدایی میکنم!!



نظرات شما عزیزان:

سیریا
ساعت15:40---20 شهريور 1392
آن گنج نهان در دل خانه بابات بود
هم تاج سرم بود همي بال وپرم بود
هرجاکه زمن نام ونشاني طلبيدند
آوازه نامش سند معتبرم بود


MaHdIeH
ساعت16:43---19 شهريور 1392
vebet naze
پاسخ: midonam azizam


سيريا
ساعت22:44---11 شهريور 1392
من باباتو دوس دارم

مگه بده ؟

ازت ميدزدمش

حالا بيبين
پاسخ: fkr konam moshekele ravani dari khoda shafat bede vala


mehdy5471
ساعت9:07---11 شهريور 1392
دوست دارم هدیه ایست


که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد.


قیمتی دارد که هرکسی توان پرداختش را ندارد.


جمله ی کوتاهیست...


که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد...!!!

پاسخ: mc dadashi


سیریآآآ
ساعت18:49---10 شهريور 1392
salam khoobi ?

babat chetore ?

khoobe ?

وب ساختما ؟

اون وبم که نیومدی اینو بیا

سلام منو به بابات برسونیا ؟

به بابات بگو خیلی خاطر خاشیم

به بابات بگو خیلی دوسش دارم
پاسخ: akharesh to az man ye kotak mikhoriiiii


سیریا
ساعت21:30---8 شهريور 1392
به جون خودم دروغه

چطوری آخه

قمی جماعت و تکنولوژی ؟

نه نه امکان نداره

واقعا تعجب آورره
پاسخ: mioshmetaaaaaaa khodetam k ghomi hasti akheeee pa chi cheteeeee


سیریا
ساعت21:22---8 شهريور 1392
چشمام داره دزست میبینه ؟

نه امکان نداره

تو کی هستی ؟

اسم بابات چیه ؟

تو قمی هستی

آخه چطور ممکنه ؟
پاسخ: bawwwwwwwww babam sheykh nissssssssssss namiri az taajob


سیریا
ساعت20:34---8 شهريور 1392
sireya-center.blogfa.com

سلام خوبی ؟

بابات چطوره ؟

وب قشنگی داری به منم سر بزن ...

اگه خواستی کامنت بدی آدرست رو تو متن بذار بلاگفا با لوکس بلاگ مشکل داره نظرا تایید میشه اونطوری ولی نمیاد ...

نتیجه میگیریم :

1- آدرس وبلاگ فقط در متن پیام نوشته شود ...

2- باید کم کم 50 تا نظر بدی ...

3- از احوال بابات منو با خبر کنی ...
پاسخ: slm b rooye mahet mamnoon k omadi babamo chkar dari azizam???a


عاشق تنها
ساعت21:18---3 شهريور 1392

پاسخ: gol ham khobeee mc dadashi


saba
ساعت21:31---2 شهريور 1392
سلام عزیزم مرسی که به وبم سرزدی وب توام خوشمله
پاسخ: khahesh mikonam midoonam azizam k webam khoshmele


♥♥♥♥♥ آینــــاز& صـــادق ♥♥♥♥♥
ساعت11:09---2 شهريور 1392
وبلاگت عالیه
پاسخ: dadashi,mc


پاتوق دلها
ساعت10:54---2 شهريور 1392
سلام وب خوبی داریه اگه خاستی ب منم سر بزن خوش حال میشم



تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: bale tabadol ham mikonim va mamnoon


shahram
ساعت18:35---1 شهريور 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی ییییییییی خوشم از وبلاکت خواستی لینک کن خبر بده لینک کنم
پاسخ: mcccccccccccccccccccccccc lotf darid


عاشق تنها
ساعت11:14---24 مرداد 1392
سلام چشم فقط یکم سرم مشغول هس
پاسخ: in rooza ham sareshon shologhe jozzzzzzzzzzzzzzzz man


عاشق تنها
ساعت19:09---23 مرداد 1392
دلت را سپردی به من و وعده همیشگی دادی



گفتی که با من همیشه چشمه زلال عشق در قلبت میجوشد



گفتی همیشه آرامـی همـیشه بـه امیــد بــودنم زنــده میـمانی



مدتی است که روزها ، سرد گذشته از سردی هوا ، آب چشمه ی عشقت یخ بسته



رگهای قلـبم بی آب است به یـک کویر خشک رسـیدن هـم بهتر از بـاریدن باران است



فصل عشق تو ، رو به خزان است با تو بودن مثل رفتن به سوی یک کلبه ی بی نام و نشان است



بی خیال ، از عشق نگو برایم بهانه ات را بیاور که منتظر شنیدن آنم



تو هنوز کتاب عشق را نخوانده ای و آمده ای به سراغ صفحه آخرش



هنوز باران عشق را ندیده ای و زیر آسمان آفتابی نشسته ای به انتظار باریدنش



اول بیا و بعد بگو می خواهی بروی تو هنوز نیامده داری میروی



اگر این اسـت امروز تو ، وای به حال فردایت دیگر حوصله ندارم سر کنم با غمهایت



بارها رفتی و خودم آمدم به سراغت ، این بار دگر حتی نمینشینم چشم به راهت



باور اینکه تو از خوبها نیستی برایت بسی دشوار است اما این دست خودت نیست تو همینی



دیدنت حالم را خراب میکند ، زین پس به جای تو با تنهایی قرار میگذارم



اینگونه قلبم با تنهایی روزهایش را فردا میکند



دلت به حالم نسوزد ، اینک این حال من است که سوخته ، چشمهای خیسم



به انتهای جاده ای که تو را در آن ندارد چشم دوخته و می شمارد



ثانیه هایی که از رویاهایم فراری اند



به جای نفس آه میکشم و به جای غم حسرت میخورم ، خاطره هایم را جا میگذارم



و دیگر جای قدمهایت پا نمیگذارم




پاسخ: oooooooof dadashi khaste shodi mcccccccc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,سـاعت 12:34 نويسنده $ mahdie $
яima